20 Ocak 2012 Cuma

sephora palet


itiraf ediyorum çok gereksiz bir alışveriş oldu ama niyetim çok temizdi :) amacım 4. alışverişimi yapıp sephora kartımı black yapmaktı :) bende indirimden faydalanıp bu paleti aldım daha doğrusu kalan döküntüden en işime yarayan buydu..aldığım gün(2gün önce) hemen akşam denedim..içinden çıkan minnak aplikatörü kullandım ki hiç güzel değil,farlar baya bir toz toz oluyor,simli eyeliner desen fırçaya pek alamıyorum ama eh işte diyelim,kalem de simli güzel sürülüyor ama kalıcılığı için bir şey diyemicem çünkü makyaj 1-2 saat kaldı gözümde,rimeli ise bir kez daha denemem lazım çünkü o akşam sürdüğümde kirpiklerimde zaten rimel vardı pek bir şey anlamadım..

 işe yarayanlar, göz kalemi ve farın açık renkli olan kısmı bide aynanın olması güzel..diğerleri açıkçası sınıfta kaldı..normal zamanda ne kadara satılıyor bilmiyorum ama indirimde 20tl ye aldım, aksi halde 1 kuruş fazla para vermem..





bu arada bu paleti almış olmam p.pan i bozduğum anlamına gelmez,çünkü bir nevi mecburiyetten aldım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder