12 Ocak 2012 Perşembe

laura mercier transparan pudra

kendileri benim ilk setting pudram olur ve bir çilek ganimetidir..benim cildim yağlı olduğundan burnum ve çevresi gün içinde mutlaka parlar..işte bu durumu önlemek için bende bunu almıştım..kompakt olması çantada taşımak için de gayet uygun,hatta fırçamız yanımızda olmazsa diye de birde sünger koymuşlar içine,gerçi süngerle biraz katman gibi sürülüyor ama acil durumlarda kullanılabilir tabi...fondöten ,renkli nemlendirici sürdüğümde üstünden bununla geçiyorum mutlaka..tek başına da kullanılabilir aslında,bazen sadece gerekli yerlere concealer uygulayıp üstünden bununla geçtiğimde olmuştur..hem işe yarayan hem de kullanışlı bir ürün..





                                                                                                   
not::resimler niye böyle dönüyor bilmiyorum,yüklerken böyle olmuyor ama kayıt yayınladığında böyle oluyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder