27 Ocak 2012 Cuma

cilt bakımı(bu aralar)

bu ara cilt bakımımda bunları kullanıyorum..aslında resimde baya fazla gibi ama hepsinin bir yeri ve zamanı olduğunu düşünürsek fazla değil..


soldan sağa tanıtacak olursak:
estee lauder anr serum: bunu ve diğer estee serumu yeni aldığım için haklarında bir şey diyemicem malesef ama yağlı ve sivilceli cildimde herhangi bir probleme yol açmadılar..anr yi ve jason kremi dönüşümlü olarak geceleri kullanıyorum..idealist serumu ise her gün sabahları nemlendiricinin altına sürüyorum..

la roche posay effaclar matt: bu kremden 1 tüp bitirdim yaz aylarında,yağlanmayı ve parlamayı önlediği gibi nemlendirmesi de gayet güzeldi ancak kış için yeterli gelmedi..ama arada cildimin coştuğu zamanlarda yine kullanıyorum..özellikle makyaj yaptığımda baz niyetine de kullanabiliyorum.

la roche posay hydraphase intense legere: işte kış için aldığım nemlendirici de bu..nemsiz kalmış karma ve yağlı ciltlere yönelik..gayet yeterli geliyor..

shiseido pureness deep cleansing foam: bu temizleyicinin içinde minik partiküller var..fındık kadarıyla tüm yüzünüzü yıkayabilirsiniz..elinize bir miktar alıp onu suyla hafif ıslattıktan sonra köpürmye başlıyor..bundan da gayet memnunum..

Queen helene peeling: bu peeling gayet günlük kullanıma uygun,içindeki granüller yüzü tahriş etmiyor..unutmazsam ya da üşenmezsem her gün kullanmaya çalışıyorum..

Queen helene maske: bu yeşil renkli maske yağlı ve sivilceli ciltlere özgü..kokusu naneli diş macunu gibi ve yüzünüze sürdüğünüzdede aynı şeyi hissedebiliyorsunuz..yine unutmazsam veya üşenmezsem kullanıyorum..ikiside dev boy olduğundan kullan kullan bitmiyorlar ayrıca da migroslarda satılıyor..

blistex lip balm: dudaklarıma çok güzel gelen bir ürün ancak şunu da söyliyim öyle kupkuru çatlak dudaklarım yok..

hemen yanındaki minik şişe tbs çay ağacı yağı: oluşan ve oluşmakta olan sivilceciklerin üstüne sürüyorum..daha çabuk inmelerine yardımcı oluyor..

yeşil kapaklı kutu endocare krem: bu kremi lazer tedavisi sırasında doktorum vermişti..cildi yapılandırıcı ve onarıcı bir krem..duştan ya da ağır yapılı peelinglerden sonra bu kremi kullanıyorum tabi yatmadan önce sürmekte fayda var..

bu kremin hemen arkasında sebamed göz kremi: nemlendirmesi bana şuanda yeterli geliyor ki öyle kuru göz çevrem yoktur..birde üstüne çizgi bakımı yapıyor ama onun hakkında bir şey diyemicem daha o kadar yaş almadım :)

jason ester c cream: aslında anti age bir ürün ama sivilce ve lekelere iyi geldiğini okuyunca iherb ten almıştım..geceleri anr serumla dönüşümlü kullanıyorum..

hemen arkasında clinique super city block: yağlı ciltlerde fazla bir parlama yapmayan güzel bir güneş kremi..sürünce hafif bir renk veriyor,cilt tonunu eşitliyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder