6 Ocak 2012 Cuma

mucize-kirpik kıvırma aleti

kirpikleri kısa ve düz olan bb ne yapsa kirpiklerine şekil veremez,kıvıramaz..günlerden bir gün bu aleti görür ancak 3-5 kirpiğinide bu alete kaptırmaktan korktuğundan önce bi düşünür ve sonra denemeye karar verir..işte o günden sonra sönük kirpiklerden kurtulur,kıvrık kirpiklere kavuşur :) birde arkasından rimel ve olay tamamdır..



şaka bi yana niyeyse beceremem,gözüme falan bi zarar veririm diye hep kaçtım bundan ama gerçekten işe yarıyomuş ve de işin garibi kullanması çok kolaymış.(sanki uzay mekiği uçurcam,ne zannettiysem bu küçücük zımbırtıyı :) ) watsons dan aldım ben, 3-4 tl filan galiba..geçen seneki en büyük keşfimdir,tabiki kendi adıma :)

1 yorum:

  1. çok iyi ya . bende buna benzer olanını the body shopdan almış uzun süre kullanmıştım. hatta makyaj yapma özürlü birisi olarak geçenlerde kırıldı. artık satılmıyormuş bende sephoradan 43 tl ye aldım. ancak bu şekilde telli değil altı makaslı değil yani. beğenmedim birde watsons a bakarım artık

    YanıtlaSil