28 Mayıs 2012 Pazartesi

mucize tarak-Tangle teezer


aslında mucizelik bir durumu yok tabi :) sadece gerçekten işe yarayan bir tarak,özellikle benim gibi hem ince telli hem de dalgalı saçlarınız varsa..

ilk aldığımda bu da saçı tarar mı diye düşünmedim değil..hatta ilk kullandığımda beğenmedim bile..sonra bir de banyodan sonra havluyla ıslaklığı alınmış saçımda denedim,hiç bir acıma saçta zorlama olmadan gayet rahat şekilde taradım..


eskiden baya zorlanıyodum saçlarımı tararken,özellikle ıslakken..saç tellerimiz esnek olduğu için koparak kırılmaları çok yaşıyodum (reklam sözü gibi oldu :p ),saçlarımın uçlarında kırıklar oluşuyodu,yıpranıyodu saçlarım..artık en azından taraktan kaynaklanan sorunu çözdüm..



taraktan bahsedicek olursak; tarağımız öncelikle çok hafif, elde tutarken hiç zorlanmıyorum..elimizde rahatça tutmak için kıvrımlı bir yapısı var..

böylede tutabilirsiniz,

böylede,

tarağın dişleri diğer taraklarınkine göre daha kısa,sanırım plastik ama sert değil çok daha yumuşak ve dişleri daha ince..elimdeki başka bir tarakla karşılaştırdım:

sonuçta çok memnun kaldım,hatta yeni bir tane daha almayı düşünüyorum..ayrıca renk seçeneği de var..
bir de prenses kate de bu tarağı kullanıyomuş..e bizim neyimiz eksik değil mi :p


2 yorum:

  1. saçım çok uzunken bu tarağı bende almayı düşünmüştüm ama saçımı kestirdikten sonra vazgeçtim, güle güle kullan :)
    bloğunu yeni keşfettim ve takipteyim, bende bloğuma beklerim http://www.makyajsayfam.blogspot.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :)

    tabiki seve seve,ben de hemen takibe alıyorum seni

    YanıtlaSil