6 Ocak 2012 Cuma

fred farrugia-02 & nars-orgasm

daha makyajla yeni yeni tanışmaya başlamıştım,bir baktım nette her yerde nar orgasm allık fırtınası esiyor..ozamanlarda(sanki 40 yıl önce,topu topu 4 sene önce canım) böyle bloglara bakayım,swatch göreyim filan bilmiyorum tabi..sadece çok doğal tatlı bi pembelik,sanki soğukta üşümüşsünde yanakların al al görüntüsü olmuş gibi yazılar var aklımda..neyse efendim ben kalktım sephoraya gittim bi heves,dedim ben bundan istiyorum..ondan yok ama onun nerdeyse birebir aynısı başka markada var dedi satıcı kadın..işte önce gösterdi sonra yüzüme uyguladı filan ama nasıl anlatıyor birebir aynısı diye..bende daha bu satıcı numaralarına alışkın değilim,kuzu gibi aldım tabiki :) sonradan anladım aralarında hiçbir benzerlik olmadığını..

bu kısacık öyküyü bitirip ana konuya gelirsek,resimler aşağıda buyrun farkı görün :







resimler gün ışığında çekilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder