27 Ocak 2012 Cuma

kar yağıyor bugün ankara'ya

an itibariyle hala kar yağışı devam ediyor..ben merkezi bir noktada otursam da bugün dışarı çıktığımda çok zorlandım..kimbilir ankaranın yukarı kesimlerinde yaşayanlar ne yaptı :/ evet görüntü itibariyle çok güzel,hele çocuklar açısından düşünürsek :) birde doğanın dengesi açısından düşünmek lazım tabi ama denge kaldıysa.. mecburen dışarı çıkanlar,işe gidenler filan baya zorlandı malesef..yine de çok güzel karın yağması :)

buarada hala öğrenemedim şu resimlere hükmetmeyi :) benim resimlerim niye böyle farklı yönlere dönüyor,bilen varsa beri gelsin..


2 yorum:

  1. canımcım aynı dertten ben de muzdariptim :) öğrendim ki resimleri biraz sıkıştırmak gerekiyormuş:) belgelere göre sıkıştırırsan düzelecektir:)

    YanıtlaSil
  2. canım aslında sıkıştırdım ama biraz daha sıkıştırıyım bide öyle deniyim diğer resimlerde :) teşekkür ederim ayrıca :)

    YanıtlaSil