29 Ocak 2012 Pazar

hep bana olmaz dimi? :)

evet bu sefer ki alışveriş hikayesi kardeşimle anneme ait ancak araştırmasından tutunda almasına kadar her şeyi ben yaptım tabi..kardeşimin ihtiyacı temizleme jeliydi,cilt tiplerimiz benzer olduğu için fazla zorlanmadım aslında..benim de elimdeki ürünler bittikten sonra almayı düşündüğüm ürün olan biodermanın sebium serisinin temizleme jelini aldık..annemse bir nemlendirici istiyordu ama artık yaş almış bir kadın olduğundan ona özel bir şey olmalıydı..birazcık araştırmadan sonra fazlada bilinçli olmayarak ona da bir krem siparişi verdim..bunları eczanemizde.com dan aldım..zaten artık kaçıncı alışverişim bilmiyorum,hem her eczanede her marka olmadığından bu tip siteler çok kolaylaştırıyor işimizi..birde üstüne indirim vb şeyler olunca tadından yenmiyor :)




temizleme jeli kampanyadaydı,2li aldık biz.resmen dev boy hatta aile boyu,kullan kullan bitmez bu:)..resimde sadece biri var,kardeşceğizim banyosuna koymuş çoktan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder