31 Ekim 2012 Çarşamba

esse indirimi


günün ikinci yazısıyla tekrar merhabalar

bayram gezmeleri avm gezmelerine döndüğünden beri,mağazalar özellikle bayramlarda baya bi indirime giriyor..nasıl bir psikoloji bilmiyorum ama insan indirim olunca da illaki ucundan kıyısından yararlanmak istiyor,en azından ben öyleyim galiba..illaki mağazaya girerim belki işime yarar bişey bulurum düşüncesiyle..

aslında bu seferki tam olarak öyle değildi,yani gereksiz değildi ya da kendimi kandırıyorum bilmiyorum :) bayramın son günü yararlandım esse indiriminden..tüm ürünlerde %50 indirim vardı..

peki ne aldım;seramik tava seti,rende ve ekmek sepeti..






ihtiyaç mıydı bilmiyorum ama o kadar gözümüze sokulduki seramikler daha sağlıklı diye,bende almış bulundum..kullanınca bakıcaz artık..

tabi kısa süreliğine de olsa dışarı çıkmak özellikle de o aşırı kalabalığa girmek beni öyle yorduki, eve gelince resmen bayılcak kıvama geldim..ama bi yandan da açlık bastırdı..işte tam o sırada eşim devreye girdi ve bana müthiş bi yemek hazırladı..tekrardan ellerine sağlık..

bol malzemoslu bi spagetti ve yanında bayramın olmazsa olmazı soslu kavurma..





yalnız resimleri yazıya eklerken resmen ağzımın suyu aktı.. galiba ben bu ikiliyi aş eriyorum,yapıcak kişiye duyurulur :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder