12 Mayıs 2013 Pazar

taze anneden


önce yoktun...aslında vardın ama zahiren...


sonra bi baktık nokta kadar hatta daha da minik bişey içimde..kalbi var, atıyor pıt pıt..sonra eller ayaklar gözler dudaklar...küçük bi insan oluştu içimde..mucize..yani sen..oğlumm..

ılık bi kış günü..şubatın 25'i..akşam saat tam 17:07'de..yaklaşık 10 saat sancının ardından..bir ağlama sesi duydum önce..sonra hayal meyal gördüm seni..bembeyaz,pamuk gibi bişey..

doktor ilk kontrolünü yaptıktan sonra hemşire hemen kucağıma verdi..işte o an içime çektim kokunu ilk defa..dokundum tenine,öptüm,okşadım..oysa 9 aydır benle bir bütündün ama bir okadar da ayrıydık sanki..artık içimde değilsin ama ayrı bedenlerde bir bütünüz yine..

işte böyle başladı bizim hikayemiz..tam 77 gün oldu..Allah daha nice güzel,sağlıklı günler nasip eder inşallah..daha nice anneler gününü birlikte kutlarız inşallah..

tüm annelerin,anne adaylarının anneler gününü kutlarım..Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşatır inşallah..


2 yorum:

  1. canım ya hamileliğini ilk 3 ayında hiç güneş koruyucusu ya da nemlendirici kullandın mı eğer kullandı isen markası nedir cevabını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz geç bi cevap olucak kusura bakma,gözümden kaçmış yorumun..

      dışarı çıkmayı bırak çoğu mide bulantılarından yerimden kalkıp yüzümü yıkayamadığım günler oldu ama kullandığım zaman da bioderma ve clinique güneş kremleri vardı elimde onları kullandım..nemlendirici olaraksa elimde la roche posay vardı birde estee lauder advanced night repair serumu kullandım..bazen kendimi iyi hissetmek için makyaj bile yaptım..ancak ben yinede hamilelik süresince özellikle de ilk 3 ay yediğim içtiğimden tut yüzüme bile sürdüğüm şeylere dikkat ettim açıkçası..ne de olsa ciltten emiliyor kremlerde..tabi bu benim kişisel görüşüm..gerekli oldukça kullandım yani..

      Sil