25 Nisan 2012 Çarşamba

bitenler #2#





-dior skinflash concealer: bu ürün aslında hem kapatıcı hem aydınlatıcı..gerçekten memnun kaldığım bir ürün oldu..şuan elimde başka ürünler var,onlar bitince yine alabilirim..yalnız çok çabuk bitiyor ve de biraz pahalı,tek eksisi bu..

-sebamed göz kremi: bu kremden 2 tüp bitirdim..nemlendirmesi benim için yeterliydi,öyle çok kuru göz çevrem yok..aslında antiage bir ürün ama ağır bir yapısı yok..hatta kaz ayağı çizgilerimi bile hafifletti diyebilirim..

-colgate diş macunu: sürekli kullandığım bir diş macunu yok benim,hep değiştiririm..bu da onlardan bir tane..yani beğendim,bir eksisi yok gözümde..

-apaks disk pamuk: yanlış hatırlamıyorsam A101 ya da BİM den almıştım..özellikle watsons dan aldıklarımdan sonra çok memnun kaldım..hemen parçalanan bir yapısı yok ve çevresi dikişli,yumuşaklığıda iyi..denk gelirsem yine alırım..

-nivea el kremi: bu kremleri denemeyen kalmamıştır herhalde..aslında güzel ama çok kuru ellere yeterli gelmicektir..

-isana vücut kremi: bunları sırf denemek için almıştım..kokusu hoşuma gitmişti,tatile filan giderken alınabilir yine..

-wellness beauty duş jeli: kokusu gayet güzeldi fakat banyodan sonra hemen uçup gidiyordu..

-stabilo pembe kalem: akmayan kokmayan güzel bi kalem,yedeğim vardı neyseki  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder