13 Şubat 2012 Pazartesi

KISA BİR ARADAN SONRA

yeniden merhabalar :) dersler,kurs,ev işleri filan derken bloga zaman ayıramadım üstüne bide havalar da buzz gibi olunca insanın eli kolu kalkmıyor,hiç bir iş yapası gelmiyor ama yeni yazılarla yeniden sizlerleyim..peki bu arada ne yaptım, yine ekonomiye can verdim kendi çapımda ;) işte son zamanlarda aldıklarım:

trendyoldan bu ev botlarını aldım,hem pofuduk sıcacık tutuyo hem de leopar desenli




bir mağazadan bu hırkaları aldım hem de çok uygun bi fiyata




                                                                                                
yine trendyoldan sırtı kalp dekolteli bu elbiseyi aldım 


ve bim den bu tatlı kupaları aldım



bu da lale şeklinde kolonya ama parfüm gibi..aslında başta şekline tav oldum ama kokusu da fena değil :)





birde en son Taş Meclisini izledim,izlerken biraz gerildim,bu tarz filmler bana iyi gelmiyo ama yine de izlemeden duramıyorum :D


ve burdan eşime sesleniyorum :) mümkünse komedi,romantik komedi ya da bilim kurgu filmleri alırsa gerilmeden korkmadan rahatça seyredebilcem..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder