29 Şubat 2012 Çarşamba

ARTIK YIL!

kısa bir aradan sonra merhabalar..

bugün yazmazsam 4 yıl bekleyeceğim :) bakalım ozamana bu blog hala duruyor olur mu bilmiyorum ama inşallah yazmaya devam ederim..peki son zamanlarda ne yaptım,zaafım olan kozmetik alımını azalttım ,sadece ihtiyaç olan şeyler aldım..zaten kafam şuara başka şeylerle meşgul olduğundan onları düşünmeye pek vaktim olmuyor..işte son zamanlarda aldıklarım:
 
cerrahoğlu eczanesinden dermalogica daily microfoliant

online eczanemden nuxe göz kremi ve samplelar


sevilden guerlain bronzer
yine online eczanemden lrp hydreane nemlendirici ve samplelar..yeri gelmişken belirtmeliyim bu siteden her alışverişimde hep tester ürünler gönderiyorlar..dermokozmetik ürünler her eczanede olmadığından hem eczane eczane gezmekten kurtuluyoruz hem ürünler ayağımıza kadar geliyor üstüne bide denemelik ürünler birde indirime denk getirirsek artık daha ne isteyelim diyorum :)


garnier ve bebakları  bim den aldım..

birde şampuanım bitmişti..lush tan jumping juniper katı şampuan aldım..yaklaşık 2-2,5 senedir aynı şampuanı kullanıyorum ve çok memnunum..aslında bazen başka şeylerde deneyesim oluyor ama saçta cilt gibi hassas olunca pek cesaret edemiyorum..

bunların dışında, ankara'da son 2 gündür müthiş bir kar yağışı var..okullar,kurslar her yer tatil oldu..bu soğuklarda kendinize 
iyi bakın,görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder