18 Eylül 2012 Salı

geri dönüş


uzuunca bir aradan sonra herkese merhabalar

malesef bu aranın sebebi ben değilim,beklediğimiz minik bir misafir :) kendileri ilk zamanlar beni öyle bitkin bıraktıki değil bloga yazı yazmak oturduğum yerden kalkacak halim yoktu..bunun üstüne aşırı sıcaklar ve bulantılar da eklenince siz hayal edin halimi..neyseki çok şükür o zorlu dönemi atlattık..darısı geriye kalan 22 haftanın başına.. şimdi yazıyı buraya kadar okuyan herkesten bi maaşallah demesini rica ediyorum ve iyi dileklerini bekliyorum :)

kısa bi hoşbeşten sonra gelelim yazımızın ana konusuna..açıkcası bloglarda ilk gördüğümde pek de almayı düşündüğüm bişey değildi ama hamileliğin yarattığı duygusallıkla bi anda kendimi ödeme sayfasında buldum :)

şimdi aldıklarımıza bi bakalım:
kutudaki yazıdan anlıcağınız üzere lidyana'dan aldım..ilk alışverişimdi ve hemen 1 gün sonra siparişim elimdeydi..



vav harfli bileklik ve yanına arkadaş olsun diye alınmış taşlı gri bleklik


burdada bilekte duruşu


alırken tereddütlüydüm ama şimdi iyiki almışım diyorum..gerçekten ikisi de tek tek takıldığında çok hoş duran bileklikler..bileklikleri de siteyi de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim..

hoşçakalın





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder